Chronické dietářky

Je mnoho důvodů, proč se nám nedaří zredukovat hmotnost nebo proč se jakoby točíme v jednom kruhu. Jednou jsme dole, za chvíli zase nahoře. Takový jojo efekt není moc dobrý pro náš organismus. Možná je třeba změnit nějaký zažitý rituál nebo proměnit myšlení. Některé zkušenosti ostatních žen, by mohly někomu pomoci.

salát

Nejčastější chyby v hubnutí

  • Příliš věříme dietám

Mezi lidmi se vyskytuje snad stovky různých diet a rozhodně ne všechny jsou naprosto ideální, některé z nich nám mohou spíše ublížit, než pomoci zredukovat váhu. U některých žen vzniká podstatný problém v tom, že spoléhají na dietu, po které zaručeně zhubnou, ale hubnutí jako takové nemusí být vůbec spojeno s nějakým dietním a navíc drastickým programem. Držet dietu a očekávat zázrak, to nestačí. Navíc žádná dieta se nedá držet až do konce života. Je třeba ji využít k sestavení zdravého a správného jídelníčku. Pokud máme strach z velkého a nekontrolovaného přejídání, není problém vyzkoušet ověřený produkt, který nám pomůže hlad nejen zkrotit, ale vytvořit pocit sytosti. Adipex retard na prodej je dostupný bez lékařského předpisu, přesto je důležité věnovat pozornost jeho použití. Jsou situace, kdy musíme zvolit jiné podpůrné produkty.

  • Hlad je nejlepší přítel

Omyl, který se ale mezi lidmi dost drží. Kručí nám v břiše a my se trápíme doslova tím, že máme hlad, ale na druhou stranu, když nebudeme jíst, tak budeme hubnout. Omyl a tvrdá realita bude, že až se najíme, tak tělo si okamžitě uloží tuky na pozdější dobu, co kdyby nás zase náhodou napadl tento nesmysl.

jahodový sirup

  • Touha zhubnout přes noc

Pohádka. Ovšem mnoho žen má nerealistická očekávání. Ideální úbytek váhy je 0,5 – 1 kg týdně. Tudíž nejvýše 4 kg za měsíc je naprosto skvělé.

  • Vybíráme pouze zdravé potraviny

To sice není špatné, ale pozor, i po dietních potravinách se tloustne. Ovoce je skvělé, když máme chuť na sladké. To samé platí pro tmavé pečivo, některé dietní výrobky, ale i light suroviny. Obsahují sice méně tuků, ale hromadu neviditelného cukru. Jedině s čím neuděláme chybu, bude rozhodně zelenina.

Ohodnoťte příspěvek