Dejme webu znovu šanci

Dejme tomu, že váš web již nějakou dobu funguje, ale nedá se říci, že by se zrovna podle něj, respektive kvůli němu, na vás klientu obraceli. Spíše je to na nějaká doporučení což je sice velmi dobré, ale web přestává plnit svou funkci, a to je škoda. Co s tím?
§  Řekněte si, co od vašeho webu očekáváte. Větší návštěvnost, vícečetné vyplnění přihlašovacího formuláře? Zvýšenou reakci na vaše webové ankety? Obecné zvýšení povědomí o vaší znače? Možností je mnoho, ale pojmenovat si je hned na začátku je velmi důležité!
monitory a binární kód
§  Je potřeba si udělat tak zvaný audit klíčových slov. A co to klíčové slovo vlastně je? Je to slovo, či sousloví, kterým dokážeme vyjádřit – popsat, čemu se vlastně věnujeme. Musíme vystihnout to, co by nejčastěji naši potenciální návštěvníci zadali do vyhledávačů. Tím jsme vlastně proklepli naší cílovou skupinu. Použili jsme totiž i výrazy, které ona sama používá a ty se následně promítly do klíčových slov.
důležité aplikace
§  Nyní je potřeba si nadefinovat kanály, přes které se budete propagovat a samozřejmě určit způsob komunikace.
§  Možná už v této fázi zaznamenáte zvýšenou návštěvnost vašeho webu. Radujete se? To je v pořádku, nicméně zvyšujícími čísly to ale nekončí. Web musí šlapat jako hodinky. Pokud vaši zákazníci nenajdou, co hledají, z vašeho webu odejdou.

§  Když si to shrneme, je potřeba si udělat audit klíčových slov, poté zvolit vhodnou reklamu a vhodná média, a následuje re marketing. A co to vlastně takový re marketing je? Laicky řečeno je to metoda, která má za účel zacílení na určitou skupinu, přesněji na lidi, kteří už vaše webové stránky někdy navštívili. Odborníci tvrdí, že je tato forma účinnější než si zadat, mnohdy předraženou, reklamu.
práce na laptopu
A ještě něco. O svůj web se musíte starat vlastně stále. Web, na kterém se nic neděje a funguje jen na okrasu, jako by nežil. Vkládejte na něj novinky, fotky, ideálně vhodná videa, komunikujte přes něj se svými klienty. Jen tak se na něj budou rádi vracet a vy budete prostřednictvím něho vydělávat.

Dejme webu znovu šanci
Ohodnoťte příspěvek